na szoval....

mit....hogyan...mikeppen is? kezdjem a vegetol, vagy az elejetol. nem is tudom. mar annyiszor probaltam meg rendesen vezetni ezt az izet, de valahogy mindig oly nehezen ulok le ele. pedig annyi minden lenne, amit szeretnek leirni, de neha konnyebb valakivel tenylegesen elbeszelgetni. szar erzes - igen az. mulunk. mindenki elmegy valamerre - vkibol meno uzletember lesz, vki megtalalja vegre a helyet a vilagban. vki ujrakezdi az eletet. paran meg vagyunk es probalunk beepulni a sokak koze. es ez kell, persze EZ KELL. csapat, ahol az egyik szamithat a masikra, es barmikor megszamolhatjuk egymas fogait az uvoltozesek kozepette. dehat tarsak vagyunk -igy megy ez, nem?

holnap melo, megint vissza a valosagba. az M&M´s vilagaba. jaja - Monoton Matrix. meg meg kell keresnem az arcomat. milyen legyek holnap? hmm...nezzuk csak, a mosolygos ma volt rajtam, a bologatos eppen mosasban van, a visszabeszelot kolcsonadtam valakinek. de itt legalul van valami. bazd meg de poros! mi van rairva? asszondja: vegszukseg eseten. nna, ezt meg ki hagyta itt. hat....egy probat meger, probaljuk fel. dohos szaga van, hasznalta ezt egyaltalan valaki. na nezzuk, hogy all - hol egy tukor? aha, itt van egy.......

mi?! na ne! bazd meg ez en vagyok......valoban igy nezek ki? regen lattam mar magam igy...nagyon regen.....  

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések