Viktöri

Haliho! Vegulis sikerult szert tennem az anyagra, igy mostmar en is boldog tulajdonosa vagyok egy Avatar BR-disc-nek.
Most johet a nagy kerdes: HOL A FRANCBAN VOLT MEG?
Hat en is megdobbentem. A valasz: http://www.focusmusic.sk/
Felhivtam oket, es dobbentem hallottam, amikor az elado nyugodt hangon felelte: "Avatar? Blue-ray? Magyar hanggal? Van, persze.".
Na uccu neki, meg aznap kocsiba, irany DS. De megerte.
Valoban paratlan szepsegu a felbontas - a fiuk kihoztak a maximumot a BR-bol.
Mindenkinek ajanlani tudom.

Az AUPARK meg a POLUS pedig tehet nekem egy szivesseget! :)

PS.: Az Avatar-vadaszoknak jelentem, hogy e het vegere varjak a nagyobb uzletlancok az uj szallitmanyt, szoval lehet sorban allni, vagy probaljatok meg DS-t, hatha meglepodtok! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések